Tuesday, May 11, 2010

Indon Mari..


Pak Long gi outstation ke Indon..
Masa nak gi, punyalah mama pulun pesan FM, nak 5 ketol..
Pastu T-shirt micha yg ada tulis Jakarta sehelai, kekonon feeling2 dah gi Jakarta.. muahaha..
Sgt tak sabar tunggu Pak Long balik..
Bila dia balik... hampehhhh.. mmg bukan kaki shopping, so many xcuse ok.. kekeke.. takde masa la, tak reti nak cari tempat yg jual-jual la.. huhuhu.. hancus impian mama nak FM.. uwaaaaa...
tetapi, jgn sedih... Pak Long ada belikan gift jugak..
*
*
*
Roti pisang yg berharga 25,000.00
*
*

and mama sgt suka roti ni.. seyes sedap!!! kulit dia moist n ada rasa pisang, bila makan, rupanya kat dalam pun ada inti pisang n dalam pisang ada inti lagi.. ada yg di letak cheese, ada diletak coklat, ada yg di letak kaya n jam... sedappppppp... nak lagi pak longggg... kekeke..
*
sebenarnya Pak Long mmg selalu outstation.. Singapore, Indon, India bla-bla-bla.. cuma kali ni dia gi outstation, dia offer nak belikan barang kalau kita nak kirim, tapiiiii... sama gak... hampeh!... FM ku hanya tinggal impian... dia kata dia akan outstation lagi ke batam for 3 months.. Batam? apa ada kat batam? Selain Pak Long, Pak Lang pun nak outstation ke China.. Apa ada kat China? and juga di khabarkan Achik Lan lak nak sambung phd kat Ostrolia (Australia) ujung taun ni.. Achik n anak2 ikut sama menetap kat sana.. Apa ada kat Australia?.. n awal taun aritu, katanya Pak Ude lak ada dapat offer kerja kat Madinah.. Apa ada kat Madinah?.. masing2 pakat gi obersea.. we all satu famili gak dok melapok kat mesia... dahla rumah tak siap, duit lesap, ancaman sihir dan makhluk halus.. sedih tul.. skrg ni jimat cermat lagi nak kumpul duit utk siapkan rumah yg terbengkalai.. sgt sadis hidup kita sekarang.. takpelah, sabar... sabar dan sabar... doa.. doa dan doa... Allah sayang kita.. Insyallah, pasti akan ada balasan dari Allah di atas kesusahan kita hari ini..

0 comments on "Indon Mari.."

Post a Comment

 

Papa, Mama & AD Copyright 2010 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Wakmizie | All Image Presented by Crazy Wak