Tuesday, March 2, 2010

"Plzz.. don folo me"


"plzzz.. plzz don follo me.. don take my picture.. i need my privicy.."

"i'm driving right now... plz respect my privicy.. i'll contact u when i free okee.."

" u really make me uncomfortable.. opsss!! my skirt already terselak.. don take the picture!!! dontttt... goshh.. my spender!"

"oke la, i surrender.. i mengalah.. wat u really want to know mamarazzi? i'm so tired.. u always follo me...."


"what??? about my pic at tasik shah alam tu ke??.. ya allah.. that boy yg peluk i is my cousin okeeeee.. wat a big deal?.. lagipun ramai lagi cousin i masa tu.. we all lepak2 kat tasik.. plz la mamarazi.. stop create gossip about me k!! let me show the picture.. nahhh.." (kalau nak jawap soalan reporter mesti kene pakai spek mata besor.. feeling2 artis mesia... muahahaha..)

" bukan we all dua org jer.. cuba tgk pic yg lain.. "

"seee.. that boy is fazley.. next to him are kakak ain n kak nurul.. all of them are my cousin oke.!!."
  
 
 " i don care! i want u to clean my name mamarazzi.. if not, i sue you... see u in court!!"

kekekeke... kes lepas geram.. sebelum ni tak leh nak upload gambar kan? hahaha.. amik... kekekeke.. gambar ni masa gi shopping kat mydin usj.. seperti biasa, micha akan menyumbangkan duit utk tabung-tabung gergasi yg mmg tak cukup-cukup menelan duit mapa.. pastu petangnya bawak micha jenjalan gi tasik shah alam.. yg ni free.. xde kene bayar... selamat duit mapa...

0 comments on ""Plzz.. don folo me""

Post a Comment

 

Papa, Mama & AD Copyright 2010 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Wakmizie | All Image Presented by Crazy Wak